Kizcelerim 3 gundur camur gibi sabahları daha yoğun lekelenme yasiyorum gun icersinde sadice wc sonrasi pecetede doktora gitim 1 gun herşey normal dendi kanama alanim olmadığını soylediler bebek te iyidi ama ben cok korkuyorum kac gun surer bu durum?