Dhdhdbfhfn Bugün 37+4 oldum son 2-3 günden beri akıntım çoğaldı sizce doğumla ilgisi var mıdır idrar tahlillerim temiz
Brgmde Dhdhdbfhfn bol su içiyormusunuz. Vajinal mantarda olabiliyor idrar da çıkmıyo o. Doktor alttan bakınca anlar zaten Ama akıntı dönem dönem normalde kabul edilyr Ve doğum yaklaştıkca oladwbilir artması. Doktorunuza muayne olun bence
Dhdhdbfhfn @Brgmde evet bol su içiyorum ama mantar belirtisi oluyor mu bende hiç bir belirti yok idrarda yanma kaşıntı vs. Haftaya perşembe doktor kontrolüm o zamana kadar devam ederse sorayım bi