Womanmom15 Kızlar normalde 34+2 uygulamaya göre ama doktorum bugün konrolde 32yle uyumlu dedi 2 hafta onde geride önemli değil bizim için o kadar dedi biraz yiceksin dedi benimde iştahım yok saglikli şeylere karşı özellikle
deletedmom43191 Womanmom15 bebeğin için mecbur yiceksin ama annesi moralini bozmak yerine birseyler yemeye özen göster
Hajskdkd Womanmom15 moraliniz bozulmasın istiyorsanız kendinizi zorlayın, 34. Haftadayım mide bulantılarına ve kusmalarıma rağmen sırf o kilo alsın diye ha bire yiyorum = kaşar, süt, avakado, günde iki yumurta ve akşamları et tavuk ağırlıklı
Turkan34 Womanmom15 moralinizi bozmayın zamanla düzelir ama bebeğe kilo aldıran şeyler yemeniz lazım kaşar peyniri muz sade maden suyu ceviz badem fındık ev yapımı yoğurt yoğurt yiyemiosan meyve karıştırıp öyle ye ama moralini bozma beslenmeyle duzelicek birşey
Womanmom15 deletedmom43191 şimdiye kadar hep haftasıyla uyumluydu şaşırdım bende vicdanen rahatsız oldum morelim bozuldu
momkrm19 Womanmom15 düzenli ceviz, fındık, kaşar peyniri, yoğurt, muz yiyin , ekmek makarna pilav gibi şeylere yüklenmeyin 💕
Womanmom15 deletedmom43191 2 hafta ağır bir şekilde grip geçirdim ilac kullandim galiba onunda etkisi yoksa yeme duzenim hep ayniydi
mmihri Womanmom15 bende 34. Haftamda influenza geçirdim ve hiç bişey yiyemedim. O süreçte bebeğim kilo olarak geri kaldı. Sonrasında zorladım kendimi şuan 38+5 iz ve uyumluyuz. Sıkmayın canınızı kendinizi biraz zorlarsanız düzelir inşallah
Hajskdkd Womanmom15 tabi ki var. En azından 2 hafta gerilik önce bire düşer sonra yavaş yavaş toparlar zaten son haftalarda çok kilo alıyorlar
Womanmom15 mmihri inşallah bende aynı şekilde grip gecirdim influenza mi bilmiyorum ama baya etkiledi beni bebisi de etkilemis doğal olarak herseyimiz düzelir inşallah hepimiz bebislermizi sag salim saglikli bir şekilde kucağımkza aliriz
Melss Bende 34+1im bugün. İnfluenza testim pozitif geldi. Hiç bir şey yiyemiyorum 40ı bulan ateşim var malesef ilaç kullanmak zorundayım. Aynı zamanda plasenta previayım.37. Haftada bebeği alacaklar dayanırsa. Zaten geriden geliyor şimdi hiç beslenemiyorum. Çok tedirginim 😞