eliffff34 Selam kızlar normal doğumu bekliyoruz ağrı sancı hiçbir şeyim yok süreci hızlandırmak için neler yapabilirim suni sancıya gerek kalmadan doğum yapmak istiyorum
Tesen eliffff34 Ben de bugün 39+4 günlük oldum ama benim bebe 1 hafta geriden geliyor. Nst ve ultrasonda minimal sancılarım çıkıyor. Doktor egzersiz, ördek yürüyüşü yap dedi. Yarın tekrar gideceğim.
deletedmom43191 eliffff34 ördek yürüyüşü yap merdiven in çık ilişki yap yerleri elinle sil sıcak duş al falan 🥰
2minnakannesi0 eliffff34 bende 39 haftalik oldum hâlâ gelesi yok nasıl gelecek bilmem her tuşa basıyorum :)
eliffff34 Tesen yürüyüş pilates topu bende elimden geldiğince bir şeyler yapıyorum ama artık iyice ağırlaştım bacaklarıma kramp giriyor 🥹
Haticeyn eliffff34 merdiven inip cikabilirsin eğilip yer silebilrisin varsa plates topunda hareketler yapablirsin sicak dus altinda skuat yapablirsin ben cok faydasini gordum bunlarin ve birde bol bol yürüyüş