Benim ilki hemen olmuştu ama düşükten dolayı kürtajla sonuçlandı. 1,5 yıl da 9 ay korunmadım ocakta hamile kalabildim. Olmayasaydı rahim filmi çektirecektim. Umutsuz düşünmeyin olur inşallah. Ama bazılarının kürtajdan sonra zor olyor bazılarının hemen oluyor. Değerleriniz her şey normalse zamanla olacaktır.