keyfimin-kahyasi-misin Balbebek012 Ne olduk bilmiyorum ya 😂😂bakmaya üşendim djdkd ama son 53 olması lazım yada 54 mu öyle bişey 😂😂
Srp53 Balbebek012 sizin de az kalmış inşallah. Gerçekten çok uzun bir süreç ama sona gelince hemen de geçmiş diyorsun. Çok şükür Zor bir hamilelik geçirmedim.
Balbebek012 Srp53 çok şükür ben de rahatım sadece kasık ağrım çok var enfeksiyon da varmış bir türlü geçmedi yoksa iyiyim 🥰
Srp53 Balbebek012 enfeksiyon sık rastlanan bir durum aslında hamilelikte. Benim de sürekli tekrarlıyordu çok da önemsemedi doktorlar sıkmayın canınızı çok yüksek değilse herkesin yaşadığı bir durum.