Secil10 Arkadaşlar 18+4 hamileyim. Şimdi detaylı ultrasondan çıktım bebeğimin bağırsağında parlaklık görüldü ve genetik teste yönlendirdi. Bilgisi olan var mı bu konuda
Flomrhlm Secil10 bizde 31+1olduk 20. Haftada bizede bağırsağında parlaklaklık var dediler devam ediyor hala ama büyüme falan Yok aynı şekilde duruyor tek başına bi anlam ifade etmiyor dediler bana 😏
Nisanurr Canım benimde ilk oğlumda beyninde kist bağırsağında parlaklık görüldü 21.haftamdaydım bunlar genelde 22.haftadan sonra geçiyor %98 sağlıklı bir bebek dedi doktorum bir daha ki kontrolüme geçmişti çok şükür 🤲🌟
Secil10 Nisanurr öyle bir konuştu ki doktor çok üzüldüm ne yapacağımızı bilemedik. İnşallah hayırlısıyla geçer gider 🙏🏻 Teşekkürler arkadaşım
Lajeune Nisanurr merhaba benimde beyinde kist bağırsak parlama dediler inanılmaz korkuyorum kan testi yaptırdım bekliyorum. Sizin test sonuçları nasıldı
Nisanurr Lajeune canım ben test yaptırmadım istediler ama ben yaptırmadım 22den sonra geçer dediler ultrasondan belli oluyodu zaten çok şükür ki geçmişti 🤲🌟