İlk doğumumu fakültede yaptım.doktorum prof dr Mahmut Tuncay özgün dü. Sezeryan doğum oldu,özel odadaydım.kesinlikle tek kişilik odada olsanız eşiniz bile ziyaret saatinde girebiliyor,refakatçınız olarakda eşiniz olamıyor,izin vermiyorlar.hemşirelerin iyi olduğunu söyleyemeyeceğim,temizlik de çok iyi değildi.