Kızlar selam biraz utanarak soracağım ama şu an doktora gidemediğim için sormak istedim göbek deliğimin içinde pis şeyler oluşmuş kahverengi bi tabaka yapışkan akıntı gibi böyle doktoruma göstersem de utanırım, annem de sil oranı dedi ama neyle silsem kolonya ile mi silsem ıslak mendille mi başına gelen var mı merak ettim bu arada 19 haftalığım