Sym0695 Merhaba daha 5 haftalik hamileyim haftaya doktor randevum var ama 2 gündür yoğun Bi şekilde öksürük ve burun akıntısı yaşıyorum ilaçta içemiyorum daha bebek çok küçük zarar olur mu diye korkuyorum bu durumda olan anneler neler tüketiyorsunuz
yeni_anne2 Sym0695 sıcak suya limon sıkıp ićin sabah akşam ilac kulanmayın bence gebelik daha çok yeni çünkü geçmiş olsun
Sym0695 Çok teşekkür ederim ilaçtan ziyade bu hastalık bebege zarar verir korkusu yaşıyorum inşallah bisey olmaz sagolun