panpancabo yeni_anne2 merhaba ben de dört beş posta yazdım kimse dönmedi 😅 rica etsem bana da tahmininizi yapar mısınız? Uygulamada 12+1 ama doktor 11+5 dedi
yeni_anne2 panpancabo seninkini bakar bakmaz kız hissettim canım Rabbim gönlüne göre versin inşallah 😊
panpancabo yeni_anne2 ya teşekkür ederim ben de kız gibi hissediyorum ama hayırlısı artık, ilginiz için de duanız için de teşekkür ederim 🥰