Benmde çiftli dondurulmuştu.Transfer anında tek mi çift mi diye tekrar sordular.Diğeri çöp olacaktı ,ikiside olsun dedik doktorla.Sonuç ikiz.İyikide ikisi demişim şuan onların karnımda olduğunu hissetmek dünyalara bedel.Başta ikiz korkutmuştu ama başka çocuğum yok kardeş kardeş büyürler artık mucizelerm💜