minkmom_25 miavgunlugu yumurtlama günleriniz hakkında hiç fikriniz yoksa adet bitince başlayın. Benim çok geç olmuştu yumurtlama
Esragediz Ben adet bitiminden 2 gün sonra başlıyorum yani arada bı gün boş bırakıyorum o şekilde yapmıştım 2 takibimde de sonuç aldım 🙏🏻
miavgunlugu Esragediz ben testi yeni aldım da kargoda daha adet biteli bir kaç gün oldu onun için soruyorum
Eldgrn miavgunlugu yumurtlama her zaman aynı zamanlarda olmaz. Bazen ayın başında bazen sonunda bazen tam vakti yani ortasında olur. Siz yine Eğer ki adetinizin üzerinden çok geçmezse gelir gelmez takibe başlayın. Olmadı diğer ay baştan başlarsınız.
miavgunlugu Esragediz ben takip edemediğim için burada test önerildi aldım ama gelene kadar zamanım var mı bılmıyorum:)