Meroda başka bı doktora sorabilirsn. Ben şehir hastanesi gittim doktorum o gün orada diye meğerse yokmuş, bende randevu müsait olan bı doktora muayene olabilir miyim sordm sekreter kayıt yaptı, o gün de sakinliği denk geldi belki de , genç uzman bir doktor a ikili tarama için muayene oldum. Çok ilgiliydi, fazlaca ultrason zmaan ayırdı, ve 13 haftalık cinsiyet söylemiyorum bu haftalarda bell olmaz dedi. Ben ısrar edince erkek dedi ama değişebilir dedi ki söylediği gibi bir hafta içinde bile bebeğimde epey cinsiyet belirginleşti. 13+3 haftalık ultrason görüntüsü burada sordum, erkek diyende oldu kız diyende. Ama 14+5 de artık netti erkek olduğu belliydi.
Bence bu da biraz genetikle alakalı olabilir. Kimisi diyor 12 haftada çok belliydi pipi olduğu, ama benm yavru 13 haftalık tahminleri yanılttı, belli belirsiz ben bir çıkıntı göremedim pek. 14 -15 haftayı tamamladığında netleşiyor cinsiyeti.