Kızlar 12+6 haftalık hamileyim bu zamana kadar çok Rabat geçti benim için ama son 1 haftadır aşırı halsizim yorgunum sürekli bi uyuma isteğim var yani millet bu haftalarda kendini iyi hissetmeye başlar ben resmen halsizlikte tavan yapmış durumdayım niye böyle ya doktora sordum gittiğimde ama olabilir dedi fakat gözlerimi açamıyorum yani akşam yemek yapamamaya falan başladım kolum kalkmıyor..😟