Boncuk15 Kızlar sezeryan olucam son günler hem bebek gelişimi için hem sezeryab için neler önerirsiniz 💐
Hurim Boncuk15 benim de 19 unda doğumum, her gün et yiyorum, muz kefir avokado badem ceviz fındık muz tüketiyorum
yeni_anne2 Benimde son 2 hafta bol bol tavuk et yoğurt süt Badem muz kefir yumurta peynir tüketiyorum sık sık besleniyorum protein ağırlıklı beslenmenız lazımm ceviz tükettin
Boncuk15 yeni_anne2 benimde haftaiçi belli olucak 19 büyük ihtimal ama 😢37+6 oluyorum ama tam 38 değil
yeni_anne2 Boncuk15 şimdi doktordan çıktım 24 şubatın daha uygun olacağını söyledi hakımızda hayırlısı olsun inşallah 🌸🤲