Maalesef bende 30.haftamdayın ve bebeğimin karın çevresinin 2 hafta geriden geldiğini öğrendim endişeliyimde. Doktorum ensişelenecek bir şey olmadığını söyledi ama bilmiyorum🥹gebelik şekerinden dolayı diyetteyim bunun etkisi var mı bilmiyorum ama bende en kısa zamanda perinatolojiye gideceğim🥹