Kızlar bugün sabah idrardan sonra peçeteyle silerken böyle sarıdan biraz koyu kahverengiye yakın bir sıvı geldi, peçete çok çok az böyle sümük gibi bişeyde yapışmıştı daha önce hiç kanamamda olmadı akıntımda ara sıra sarı renkte geliyordu ama ne kaşıntı var ne koku biraz korkuyorum ilk defa böyle kahverengi renkte gördüm sizce bebekle ilgili bir durum mu yaşayanlar bişeyler yazabilir mi