Deleted33000 Öncelikle çok geçmiş olsun ve inşallah kötü bir durum yoktur bebişinizi sağlıcakla kucağınıza alırsınız ama bu tarz bilgilendirmeleri hassas içerik olarak açarsanız burdaki bir çok hamile arkadaşlae benim gibi tedirgin olup üzülmez hasass içerikteki şeyleri görmek çok üzücü olduğundan ve korkuya sebep olduğundan burdaki gebe arkadaşlarım ve ben tedirgin olabiliyoruz