Arkadaşlar merhaba bir sorunum var nasıl olacak bilmiyorum oğlum bu Mayıs’ta 4 yaşına girecek başında bebekken duzlesme vardı tedaviyle kafa yastiklari yola düzeldi ama az şişlik var başının arkasinda çok üzülüyoruz kaynanamlar lakap takıyor sürekli dalga geçiyor napicam bilmiyorum bir çaresi varmidir
Kızımın da başında arka tarafı biraz yüksek kalmış bebekken çok zor bebeklerdi kolikler di kafalarini asla yerinde tutmazlardu çok çok üzülüyorum kızım da 2 ye girecek fikir varmı acaba düzelme şansı yok biliyorum ama hastanede duzelir mi bu