Ben bir düşük bir 6 aylık kayıp yaşadım doktorun istemi üzerine genetik testler devlette yapılıyor. Bebeğe yapılanlar ise kürtaj vs durumlarında o an yapılması gerekiyor ona göre belirtilmesi gerekiyor devlette bana önerdi aynı durumu yaşarsanız yapın dedi. Kürtaj sonrası da lütfen bekleyim 2-3 ay çünkü o içerideki yara hemen iyileşmiyor doktor size yapın dese bile kendiniz için yapmayın. Sağlıklı ve tutunan bir hamilelik için rahim sağlığı herşeyden önce geliyor