Aynısını yaşadım halada geçmeyen öksürük ve boğaz tıkanıklığı ve sesimin çıkmama durumunu yaşıyorum ve 3 Mart’ta planlı sezaryenle doğum yapacağım. Geçmezse diye kara kara düşünüyorum.bana hiçbir şey vermediler ıhlamur ve çay iç dediler limonlu ballı. Birde ılık limonlu su onun haricinde ilaç vermediler bebeği etkiliyor diye. Çok geçmiş olsun ALLAH şifa versin inşallah 🤲