Gultenakkoyun 10 gün önce normal doğum yaptım. Doğumdan 3-4 gün sonra hemoroid çıktı. Acıyor ve çok kaşınıyor. Doktora hemen gitmelimiyim ne yapmam gerekiyor? Aynı durumu yaşayanlar yardımcı olursa sevinirim
Mom_89 Gultenakkoyun doğumdan sonra değil de normalde olan biriyim canım neler yaptıysam geçmedi ama keşke ilk çıktığında annemle çözüm arasalarmis. Ilık su ile yıkamak iyi geliyor. Birde kasinti icin patlaması gerekiyor patlayınca kaşıntı geçiyor.
Yogurtlupilav Gultenakkoyun bence gidin doktora mutlaka bir önerisi olacaktır. Uzun süre bu durumdan çeken arkadaşlarım var geçecek ama doğru ilaç kullanarak inşallah 🙏🏻
Bus-ra590 Gultenakkoyun doktorum normal doğumdan sonra çıkabilir varsa da ilerleyebilir demişti ama dayanırsan bir süre sonra acısı geçiyor dedi çok ilerlemediyse. Tabi yine de doktora götürünün en azından krem verir hafifletir kaşıntıyı