Melisatay Kızlar 36. Haftayım çokkkk az kaldı kızımızın adını ALYA olarak karar verdik ama şu sıralar acaba başka birşeymi düşünsek diyoruz. Çünkü sürekli aliye falan diyorlar 😔 çok kararsızım sizce ismi Güzelmi yada önerileriz varmı
Cihangir09 Melisatay kızımın ismi Alya Meva 🤎 valla aliye sizden duyuyorum şuan kimsede böyle bişey demedi çünkü okunuşları çok farklı
Abilikardesli Melisatay bizde Alya koyucaz kızımızın ismini 💘 güzel isim de herkes işine geldiği gibi söyler diye korkuyorum😢
Kbrgk Çoook güzel hiç takılmayın Alya ve Aliye teleffuzu arasında dağlar kadar fark varki diyenler kesinlikle bilerek diyor benim yeğenim de Alya çok tatlı ve zeki 😍🥰
Melisatay Cihangir09 evet evet kesinlikle okunuşları çok farklı eşimin ailesinin benzetmesi o yüzden moralimi bozmuşlardı
Cihangir09 Melisatay bosverin hoşlarına gitmeyince uyduruyolar birşeyler ☺️ benim kaynanamda duyunca eşime o ne öyle yabancı ismi gibi araştırın günah filan olmasın koymak demis tabi bana diyemiyo biliyor ağzının payını vericem 😀
monica50 alya güzel bir isim, okunuşu dert ediyorsanız ayla koymanızı da öneririm hem anlamı güzel hem çok popüler değil