15 aylık bebeğim ve 1 aylık bebeğim Çar. Bır ay önce doğum yaptım kaynanam geldı doğumda kızıma baktı o bırlıkte uyudular felan zor bır doğum ve sonrası gecırdım kızınla ilgilenemedim kızımda çok aramıyordu benı zaten yanındaydım. Kaynanam görmeden bırkac gün önce akşam bebegımı uyuturken gördüm kızım alt dudağını ısırıp Emıyor mıç mıç ses gelıyor yanında kollarını oksayarak uyuyordu. Ve kızım gündüz de sıkıldığında alt dudağını Emıyor ısırıyor Bı fıkrı olan var mı.