Merhaba arkadaşlar. Size uyku sorunumdan bahsetmek istiyorum. Ne kadar erken uyusamda erken kalkamıyorum gün içinde sürekli halsizlik uyku hali oluyor. Bu yüzden 3 yaşındaki kızımında düzenini bozdum. Eskidende böyle sorunum vardı ama iyice arttı. Kan değerlerim vitaminlerim normal. Alışkanlık sanırım artık ama düzeltmem lazım. Bütün işlerim sarkıyor. Ne yapmalıyım sizce nasıl düzeltirim kendimi 😔