Kızlar bu ay kaç kere post açtım testlerimi attım kimisi bozuk çıktı kimisi yalancı pozitif veriyormuş derken elimde 3 tane farklı Marka pozitif test varken yine de umutlanamadım bile taa ki adetim gecikene kadar. Bat 1 şubattı adetim gecikince 4 şubatta kan verdim negatif çıktı ama hala adet olmadım hiçbir belirti yok günlerdir sadece mide bulantım var 3 gündür ne yesem çıkarıyorum hasta mı olucam ondan mı adetim gecikti acaba yoksa geç döllenme olabilir mi kanda sonradan pozitife döner mi