Kucumenannee Kızlar hastaneyi ziyarete gittik ebe çok ilgiliydi ama emin olamıyorum daha önce doğum yapan fiyatları bilen varmı şükran akalın orayla anlaşmalıymış memnun olan olmayan ya da anadolu yakasında uygun temiz başka önerisi olan varsa beklerim 💖🎀
Esap Kucumenannee merhaba ben de orası için düşünüyorum doğumu Allah izin verirse. Yeğenim o hastaneye sevk edilmişti başka bir hastanede yoğun bakım ünitesi yetersiz olduğu için. Elhamdülillah yaşattılar sağ salim kavuştuk. Sadece doğumu değil ve sonrasında düşünmemiz gerekiyor bu anlamda yeterli tabii ki hastanenin koşulları fiziksel şartları iyi değil ama doktorlar gayet iyi. Kendi doktorum da orayla anlaşmalı olduğu için ayrıca mutluyum
Kucumenannee Esap Evet dediğiniz gibi doğumla kalmıyor sonrası da çok önemli, sizin doktorunuz kimdi acaba
Esap Kucumenannee doktorum daha önce medi hastanesinde çalışmış ama şu an kendi kliniğinde devam ediyor Dr. Sema Yıldırım
anneninruyasi Benim doktorumda orayla anlaşmalı bende kararsız kaldım kaç haftalık hamilesiniz acaba birde fiyat bilgisi alabildiniz mi . Benim eltim hastanede 3 sene önce orda doğum yaptı odaları çok küçük ama ebeleri çok iyi diyor
Kucumenannee anneninruyasi merhaba hastaneyi aradığımda fiyat için 40 bin demişlerdi ama doktorumuz dışardansa fiyat yükselebilir hastane odaları iki oda hariç çok küçük o iki oda da boş olursa sizi öyle yönlendiriyorlarmış yoksa mecbur küçükte kalacaksınız maalesef bir ebe ilgilenmişti bizimle bilgili olduğunu belli ediyordu çok iyiydi ama ben şimdi çakmak erdeme bakıyorum bugün aradım 21 binden başlıyor dedi haftasonu gidip hastaneyi göreceğim inşallah