Edanuroral Kızlar 37+3 günlük hamileyim kontrolüm vardı dün doktor 1 cm kadar açıklık olduğunu söyledi ilk gebeliğim ağrıları ayırt edemiyorum belim ve karnım ağrıyor ama sürekli devam eden bi ağrı sizce neden böyle oluyor yaşayan var mı?
Edan54 Edanuroral bende 37+3 üm tam 37 de gittim 1 cm açıklık var dedi doktor. Aynı şekilde bugünden beri bel ve adet ağrısı gibi ağrı oluyor karnımda ama benim ara ara oluyor bende anlamadım neden ama doktor doğum olsa anlarsın dedi. Yalancı sancı diye düşünüyorum ben
Aytugg Edanuroral gerçek doğum sancısında belden karnın ortasına doğru kasılma olurmuş karnınızın ortasında toplanır bebek sert olur dedi hemşiremiz aklınızda olsun birde kasılmaların süresini takip edebilirsiniz 😌
seyma0661 Edan54 benimde bu şekilde sancılarım var sabah nstye girdim ekran da takip ediyordum ara ara 40-60 a çıktı doktor genel olarak kâğıda bakınca bebek hareketi onlar normaldir dedi. Birkaç saattir de bahsettiğiniz gibi ağrım oluyor bunlar yalancı sancıdır dimi benim bişey yapmama gerek yok 34+4deyiz
Dinlemeyiseven seyma0661 ay bende 34+3 deyim ve aynı ağrıları yaşıyorum sabah kontrolüm vardı bakalım ne diyecek
Edan54 seyma0661 benimde Nst de çıkıyor o şekilde ama bebek hareketli olunca çıkıyormuş bana da öyle dedi doktor yoksa normal sancım hiç çıkmadı, çok ciddi bi ağrı olmadıkça bir şey yapmamıza gerek yok sanırım doğum olsa anlarız
Dinlemeyiseven seyma0661 ay evet inşallah:( regl sancısı gibi şuan bilmiyorum doğum sancısı da nasıldır 😅
seyma0661 Dinlemeyiseven regl sancısı gibi diyolar ama neyseki kontrolünüz var sabah nstye alıp bakarlar belli olur 😂
seyma0661 Edan54 iyi bari çok şükür yalancı kasılma dedikleri sanırım gece sabaha kadar uyuyamadım sancıdan bide mide bulantısı eklendi 😂 bugün de biraz var
Edan54 seyma0661 Evet büyük ihtimalle, ilk olunca bir de en ufak bir şeyde acaba dediğimiz için öyle düşünüyoruz 😅