Firussu o zaman çabuk görürsün canım, bir de benden tavsiye olsun ileri zamanlarda yerleşme kanaması oluyor onu da danış doktoruna istersen ben bebeği gördükten bir hafta sonra yerleşme kanaması gördüm o zaman bilmiyorum tabi yerleşme kanamasi ne demek , kötü bir şey oldu sandım koşarak gittim meğer çok normal bir durummuş , yanlış anlama seni panikletmek için veya korkutmak için demiyorum ben başımdan geçince karşımdaki insan benim gibi paniklemesin istiyorum sadece ☺️