geç döllenme yaşayan varmı acaba ?? adet tarime göre 10+3 günlüğüm 2 gün önce doktora gittim 6+6 günlük çıktı ultrasonda kese yi ultrasona göre 5ci haftada görmüştük bu konturolumde kese var bebek yok doktor boş gebelik diyemiyorum çünkü plesanta oluşmuş dedi net biside konuşmadı 2 hafta sonra gel dedi bekliyimmi başka Dr a mi gidiyim hiç bilmiyorum çok stresliyim 🥺🥺