Lemans Merhaba kızlar 28 haftalık gebeyim. Alışverişe başladım. Şubat ayı anne bebek indirimi oluyormuş . Şuanda da var, biberon almalı mıyım ? Bebeğin emip emmeyecegini bilmiyoruz neye göre alacağım biberon emzik ? Kaç tane alınmalı
seyma0661 Lemans bebek emmese bile süt saklama şişesi olarak kullanırım diye düşündüm. Lansinoh 2 boy aldım emzik numaraları da s ve m idi sanırım
Rabia97 Lemans canım ne olur ne olmaz al bence bazen bebekler anne göğsünü de tutamıyor sağım yapıp biberonla besleniyorlar ben avent aldım biberonu en küçük boy ve büyük boy emziği de bibs aldım tutamadı we baby nin bips modellerinden almıştım açmadım bile en son damaklı alayım emmesi güçlenir dedim mamajoo aldım memnunum emebiliyor aventin emziğinden de memnun kalan çok kişi var
aslhnkrts9 Lemans lansinoh almıştım biberonu bi sorun yaşamadım s başlıklı olandan aldım Emzikte tutmadı kızım wee baby , baby plus vardı
mcansu Lemans ben iki gebeliğimde de almadım. Sütüm ilkinde hemen gelmişti zaten ama gelmese de kolay ulaşılır şeyler mama biberon vs. Zaten hastanede mama yapıyorlar o durumda. Yapılan mamayı da biberonla değil şırınga ile veriyorlar veya süt kaşığı ile ki meme reddi olmasın Emzik konusunda da verecekseniz dahi bebek memeye alışıp emme refleksi güçlenenince verin diyor doktorlar yine meme reddi açısından. O yüzden kullanmayı düşünmediğim ürünlerde zaten almadım ihtiyacım da olmadı şükür
Lemans seyma0661 Philips avent Şuan iyi indirime girmiş ordan alacağım sanırım.. 2 boy yeterli mi acaba 🙏 Bide cam mı pp mı aldınız
seyma0661 Lemans ben pp aldım camdan biraz korkuyorum bebeğin üstüne düşürürüm vs diye 😂 alacağınız şişe boyutuna göre emzik numarası da değişiyor ben ucuz diye 2 tane aldım
Lemans mcansu ne güzel inşallah bizimki de emer ve sütüm gelir. Gerek kalmaz🙏 emziği de tabı biraz büyüyünce vermeyi düşünüyorum. Büyük kurtarıcı oluyor çevremde gördüğüm kadarıyla. Her durumda memeyi çıkarıp veremiyor insan 🥹 Biberon için de her ihtimale karşı bir büyük bir küçük aldım şimdi . Büyüğünde zaten su içer küçüğü de gerekırse kullanırız gerekmezse de dursun kenarda her ihtimale karşı
Happyka Lemans ben aldım kızım emzik kullanıyor. Biberon ondan su içiyor lazımdır küçük 30 ml almiştim cam olanından