iecnr canım benim üzülme düzelir büyük ihtimalle dua et bende 9 Aralık regli oldum adet tarihine 8 hafta diyor bazı doktorlar kendi doktorum geç döllenme dedi kese ve adet tarihi uyumlu değil kese geriden geliyor dedi yolk saçı göründü ama bebek görünmüyor boş gebelik dediler düşücek dediler cumartesi gel dediler şükür bunca zaman ne ağrım ne kanamam oldu 2 gündür ağlamaktan heder oldum ama üzülmemek gerek her şey Allahtan üzülme sen başka bir doktora daha gözük fikir al ilaç tedavisi kullan