Zhrafth Kırıkkalede deet hastanesine giden var mı hangi doktora gidiyosunz memnunmusnz veya ördaki doktorlarla ilgili bilgisi olan ?
Gulsah7171 Zhrafth tıp fakültesinde Fatma aktulum var ona gidiyorum çok iyi bir doktor İhtisasa bazen gidiyorum kaydım görünsün diye herkes berk hocayı söylüyor ama ben şükrü bakırcıya gidiyorum Ayda birde yaşam tıpta Kürşat beye gidiyorum
Gulsah7171 Zhrafth tıp fakültesine gitmeni öneririm ihtisasta yaşamda rn ufak bişeyfe tıpa yönlendiriyor
Zhrafth Tugcemm benn bitlusteydim esim asker buraya glmek zornda kaldim bugun Berk beye gttim hiic iyi ilgilenmedi
Zhrafth Gulsah7171 ben 33 deyim artik bir doktora gozukmek istyorm Bitlisteyim normalde esim asker oldgu icin buraya geldiim
Zhrafth Gulsah7171 oraya bir kez gtmistim kontrol amaclu 3 aylikken ilgilenmedi doktor birde parca aldirdi die yatis gostermslerdi
zeynosnazli bende gdyrm cnm ilk merve hanima gidiyodm bayan dye ama okadar sirasi varki bize sira cok zor geliyordu sonra şükrü bkirci varms cok iyi dediler ona gectm ilkkez bi muane oldum gyet güzel ilgileniyor.
Tugcemm zeynosnazli aynen canm haftalar onceden randevu almazsan sıra bulunmuyor ama cok iyi ilgileniyor merve hanım
Tugcemm Tıpta benim bikac tanıdıgım dogum yaptı pek ilgi gormemisler ucuncu gebeligim ucundede ihtisasa gittim cnm
Gulsah7171 Zhrafth ben gittiğimde çok güzel ilgileniyorlar neden öyle oldu ki tıp istemezsen ihtisasta şükrü hocayı öneririrm
zeynosnazli Zhrafth mrve hanim gerckten coook iyi bi dktr cnm ama sira almak cook zor randevulari doluyor hemen ben o yüzden degstrdm
Tugcemm Berk beye hic gitmedim canm sukru beye de 1 defa gttim pek ilgi goremedim bana blraz tecrubesiz geldi ama merve cellek gayet iyi ilgilendi bende 8+5im kardesim de surekli merve hanıma gitti cok memnun kaldı