Hatice9944 Kızlar 37+4 deyim nts de az biraz sancı cıktı acılmamda 1.5 cm dedi bir kac güne gelir dedi doktor ama hiçbir sancım yok bebek arada taş kesiliyo gibi birsey oluyor bu kasılmamı oluyor hiç anlamıyorum sancım felanda yok nts felan yanılabilir mi bu kasılma dedikleri sey bu mu şimdi hiçbirsey bilemiyorum ne kadar deselerde anlam veremedim bir akıl verin canlar
aslhnkrts9 Hatice9944 bu süreç çok garip ya benim sancım çıkınca nst de göstermiyordu benim sancım yokken yani hissetmiyoken nst de sancı vardı 🙄 benim 7 cm açılmayla 3 dün beklemiştim miniğin keyfine bağlı gelesi varsa birden de olur
Nisbaral Ben de 37+4 deyim nstte sancılar cıkıyor ama agrı sızı hissetmiyorum bebekte baya aşağıda demişti doktor karnım sürekli kasılıyor sertleşiyor haftaya perşembeye gün verdi, agrı sızı hissetmedigim icin ben de anlayamıyorum 😬
Hatice9944 Nisbaral banada pazartesi kadar gelir baya aşağıda dedi ama birsey yok belirsizliklerle bekliyorum insallah sağlıkla hayırla biran önce kucagımıza alırız agrısız sancısız kolay olsun insallah canım
Mimi_ Aynı sorun bende de var. Kasılma ağrı nasıl olur bilmiyorum. Ben 28 haftadayım rahim ağzı boyunda kısalma ve enfeksiyon olduğu için erken doğum riskim var. Doktor ağrı olursa mutlaka ara dedi hafif bir ağrım var ama nst de hiç sancı yok. Adet ağrısına benzer ağrı da diyemiyorum benim adet ağrım da çok nadir beni zorlayacak şiddette olurdu. Sancı kasılma nasıl olur acaba
aslhnkrts9 Mimi_ bebek bi yerde toplanıyo karnın sivrileşiyo benim öyle oluyordu Asıl doğum sancısı ise sürekli çişin ve kakan varmış ama yapamıyorsun gibi hissettiriyo
Mimi_ aslhnkrts9 karnım sivrileşip taş gibi olmuştu hafif bir ağrı vardı sadece daha 25. Haftadaydım. Kontrole gittiğimde öylesine, doktor direkt hastane yatışa almıştı. Rahim ağzı çok kısalmış 40 dan 20 ye düşmüştü. o yüzden en ufak ağrı hissi belki de bebeğin hareketi beni tedirgin ediyor.
Hatice9944 aslhnkrts9 evet bendede ara wra öyle oluyor ama bir sancısı agrısı yok canım doğumun oldu mu peki
Yarenn24 Kızlar ilk gebeliğim 39+5 bende de böyle karnımın ucu sivrileşiyo bebek ya sağ da ya solda toplanıp kasılıyor bir de eskiden adet olmadan önce benim bacaklarıma ağrı vururdu Şuan öyle bir ağrım var ama nişanım veya suyum da gelmedi nst de sancı azcık çıkıyor hiç açılmam da yok iyice ağırlaştım vallahi hem psikolojik hem bedenen iyi değilim :(
gunesinanneessi Yarenn24 canım şuan ağrıların olabilir bu çok normal ağırlaşmış olabilirsin ama güzel düşünmeye çalış suguat ve yürüyüş yapmaya çalış sonrasında hurma ye ada çayı iç ve ananas ye inşallah Allah’ın izniyle sağ salim kucağına alırsın bebişini ama morelini yüksek tutmaya özen göster. Az bir şey kaldı artık sondasin bebisinle güzel yeni bir hayat seni bekliyor Allah’ın izniyle 🤲
Mimi_ Yarenn24 sağlıkla gelsin tüm bebişler inşallah. Sen doğsa artık diye endişedesin ben de kasılmasın doğmasın diye.
Duyguzun Yarenn24 ayy benimde öyle 38+1 haftalığım. Çok rahatsız olmuyorum ama özellikle yatarken kalça bacaklarım ve kasıklarım agrıyor şuanlık.
Yarenn24 Mimi_ amin inşallah ♥️ benim bebeğim de git gide kg alıyor zor bir doğum olmasından korkuyorum yarın 40 haftalık oluyoruz bakalım 🥲🌸
aslhnkrts9 Mimi_ bende hep yattım doğuma kadar bu kısalık yüzünden sana tek diyeceğim bolca yat stres yapma o tedirginlik halini biliyorum insan çok korkuyor. Doğum ağrısı geçen bi ağrı değil ve bi ayara kadar gelip gider artarak dinlenmeyle hafif hareket edince geçerse yalancıdır