Inlg- Doğum için masaya yattıgımda panikledim uyuşmadım ben falan dedim
doktor da tamam deneriz dedi o anda bebek cıktı şok oldum🤣 Sanırm bişeyler batırıp test ediyorlar kesmişler bile🙈Bebek cıktıktan sonra zorlandım midem çok bulandı kusmak istedim
doktor da sedasyon verelim uyu biraz dedi inat ettim gerek yok dedim
bi acı ağrı hissetmedm ama zaman geçmek bilmedi tüm sohbetlerini dinledm🤣 Şimdi ikincide direkt sedasyon isticem yani hafif bir bayılma hali 15-20 dk.