BabeB evet oluyordu bebek yer ediyo bu dönemlerde kasık ağrısı normal siz yüksek bir yere uzanmayın ve ağır kaldırmayın bu dönem biraz dikkat edin kendinize😍 1000 değeri görene kadar kan verdim kimyasal olup olmadığını anlamak için 3000 değerde kese görünür 5-6-7 haftalarda da kalp atışı duyulabilir 😍