Daha bugün gittim kardiyolojiye sinüs taşikardiai çıktı gebeliğe bağlı olan taşikardi, doktorum başka bir doktor görüş aldı hamile olduğum için dedi hem ultrason ile kalbime baktı bende ekg çekti, şuan ilaç gerekticek bişey yok dediler. Sende mutlaka kardiyoloji görün ultrason baktırmak önemli geçmişş olsun