suraybuke
37+5 ten bildiriyorum bugün çatı muayenesi oldum korkanlar için yazıyorum hiç kendinizi korkutmayin boşuna stres yapıp kasmayin m bugün ilk kez oldum ve hiç bir ağrı sızı duymadim. Doktorum tek parmagiyla baktı beni rahatsız edecek hiç bir durum olmadı. Kendimi hiç kasmadim çok rahattim 10 sn sürdü . 😊😊😊