7+0 gebeyim tabağın aniden kırılmasına çok fazla korktum nedense ve bu korkunun bebeğime zarar vermesinden endişeleniyorum. Bu şekilde olup boşuna evham yapmış olan var mı aranızda her zamankinden bi tık fazla Kasık ağrım var sadece ve bu ağrı hamileliğimin başından beri inceden oluyordu hep o yüzden bi tık fazla olması beni endişelendirdi