Burjuvaa 36+5 hamileyim birkaç ay önce gobek deligimde et beni çıktı ve koyulasti rengi kopacak gibi ama fazla dokunmuyorum normal mi sizlerde başına gelen var mi
9Busra9 Burjuvaa benim bir sürü et benşm ve siğil çıktı sebebi östrojen hormonunun artmasıymış cildiyeye gitmiştim doğumdan snra müsait vaktimde yaktırmayı düşünüyorum çünkğ çok fazla çıktı bende
Borttee Benimde var neden çıktı bilmiyorum boynumda belimde ve göbek deligimde çıktı doktora sormayı unuttum 22 haftaligim
Burjuvaa Borttee evet benimde o zamanlar çıktı şuan hâlâ aynı şekilde duruyor bende her seferinde sormayı unutuyorum
9Busra9 Burjuvaa maalesef et beni geçen bir şey değil sizde koparmaya çalışmayın hormonlardan kaynaklıymışş 😌 hayatımda çıkarmadığım kadar et beni siğil mantar aklınıza gelen her şeyi çıkardım 9 ayda cildiye şuan yapacak bir şey yok dedi 😞
Burjuvaa 9Busra9 üzüldüm yaa göbek deligimin bütün cazibesini bozuyor🤣neyse bebişler sağlıkla dünyaya gelsin de ufak tefek problemler illaki halledilir 🥰
9Busra9 Burjuvaa ahahs benimde göbek deliğimde ve koltuk altımda çıktı 🤣 sağlıkla gelsinler et beni yakılır geçilirr ☺️
Gokcegkc Bende de çıktı ve bu kadar yaygın olduğunu bilmiyordum postu görünce rahatladım 🤭 kendiliğinden küçülür veya düşer mi acaba?
Burjuvaa Gokcegkc Bilemiyorum doktoruma her seferinde sorucam diyorum ama unutuyorum yarın kontrolüm var sorup sizide bilgileniririm:)
Gokcegkc Burjuvaa ben de hiç sormadım diğer şikayetlerimi sormaktan aklıma gelmedi daha doğrusu 🥲 sayenizde öğrenmiş oluruz 😊