gezentianne Bas00 çok güzel bir konu şurada bekleyeyimmm ilkini 41-42 de dogurdum şimdi planlı sezaryen istediğim tarih 25.05.2025 38+2′de denk geliyor erken mi diye düşünmekteym🥹 Doktor 39′da alıyorum genelde ama 38+2 de olur dedi
seyma0661 Bas00 benim ilk doğumum olacak 39 -40 haftada alıyorum dedi vücut normal doğummuş gibi algılasın diye. (Pozisyonumuz ters, dönmezse sezeryan) ama ikinci gebelikte 38+4 gibi aldığını söyledi devlet hastanesi
ikibaloglanannesi Bas00 İkinciye hamileyim 38+3 olacak inşallah(devlet). Tabi abisi gibi 37 de sürpriz yapmazsa.
Kumsalzeyus gezentianne bebegın anne karnında kaldığı bir gün dışarda ki 1 yılına denk diye okumuştum kanala girmezse bekleyin bence ne kadar geç o kadar iyi
Alisde Bas00 38-39 haftada gun veriliyor eger bi terslik gormezse doktor 37 de de gun verebilir tabi terslik durumunda