İnstada ürün içeriklerini yorumlayan bir sayfa var ben hepsine tek tek oradan baktım. Mustelanın nemlendirici, temizleyici, pişik kremi içeriği iyi diyorlar. Şampuanın içeriği pek iyi değilmiş. Şampuan olarakta siveno köpük şampuan iyi. Tabi kullanan yorumları nasıldır onu pek bilmiyorum