Merhabalar 23+1 deyim dün de bugun de sol mememde ıslaklık vardı gerçekten ne olduğunu anlamadım . Tşörtümde hep sarı ve izli sular vardı anneme sordum ve doktoruma sordum sütüm gelmeye başlamış, burada bir kaç yazı da erken doğum belirtisi diyorlar.. doktorum sağma ve korkma dedi siz yaşadınız mı?