Gzd24 33+3teyim. İlk zamanlar çok daha fazla yaşıyordum mide bulantısı. Prilam içiyorum her gece 2 tane. Onu içmediğim takdirde hala kusmaya devam ediyorum. Genelde 12-13.haftalarda geçiyormuş ama benim hala devam ediyor doğuma kadar kullanmam gerekiyor prilamı. Kişiden kişiye değişiyor yani canım. Hiç midesi bulanmayan da var, midesi bulanıp ilk 3ay sonunda atlatan da var, benim gibi doğuma kadar ilaç kullanan da var. 🥰