2boysmother İlk gebeliğimde göğüs hassasiyeti olmuştu. Şuan bat 14 Şubat fakat aşırı kasık ağrısı, sürekli uyku hali ve sık idrara çıkma durumu içerisindeyim. İdrar testi verdim fakat enfeksiyon çıkmadı. Şuan test yapsam çıkar mı?
Nilayy95 2boysmother eğer yumurtlama tarihinde hamile kaldıysanız çıkabilir. Benim çook az silik çizgi ile çıkmıştı. Yani ilişkiden 10 gün sonra erken gebelik testi ile.
Nilayy95 2boysmother Prodoctor erken gebelik testi kuruma çizgisi bırakmıyor ondan alıp deneyebilirsiniz
2boysmother Nilayy95 oğlumda da o markayı yapmıştım herkes güvenilir olduğunu söylüyor deneyeceğim inşallah teşekkür ederim 🥰
Nilayy95 Hizliveofkeli allah allah bende hiç olmadı . Prodictor değil ama Prodoctor aynısı mı acaba. Ben hala atmadım hatta onları
Hizliveofkeli Nilayy95 evet evet hatta başlık açmıştım kuruma çizgisi çıkarır mı prodoctor diye. Burda bazı arkadaşlara da çıkarmış
M_R_E Merhaba kızlar brnim bat 18 Şubat haftaya cuma kan testi yaptiricam acaba ondan önce evde test yapsam çıkarmı hamilelik varsa bugün göğüslerim de hassasiyet başladı relg için erken ama bilemedim
hemsireblog1 M_R_E ben gebelik testinde çok silik gördüğümde bile kanda daha görülmemişti. O açıdan bekleyin bence. Bazen herkeste olduğu gibi olmuyor. Geç döllenme oluyor, hesaplara uymayabiliyor. Bende başta kendimi çok yıprattım kalp atışı duyana kadar çok stresliydim sonra alıştım allahtan