1 sene doğal yolla denedim olmadı, hsg sonrası 3 ay değerlendirdik olmadı, şimdi de 3.kez çatlatma oldum bekliyorum test için. Doktor bi 3 ay da ovitrelle ile devam edelim dedi. Bu arada ben klomen değil letu kullandım yumurtalarım büyüdü benim için iyiydi.