Smyrclk16 Fztozgeckr merhaba bende 2 düşük geçirdim 6+2de kanamam başladı çok fazlaydı baya pıhtılı gelmıstı o gece sonra biraz azaldı şimdide kahverengi şekile ama hep geliyor 28inde randevum var okadar tedirginimki bu 3.gebeliğim korkuyorum