Benimde bugün sabah kalkınca çamaşırımda kahverengi leke vardı, karnımın altı ağrıyordu. Bu ağrı arada oluyordu ama öğlen peçete sürdüm yine kahverengi akıntı geliyordu. Akşam da yine çamaşırımda leke oluyor. Enfeksiyon mantarım var hep sarı yeşil akıntı geliyor bıktım zaten orası ayrı ama haftalık fitil ve günlük sabah akşam krem sürüyorum. Korkmalı mıyım kahverengi akıntıdan? Yarında olursa acile gideyim mi akşam? Eşim anca işten geliyor çünkü