Aleyzeee Buseipek35 benimde doğum Eylül’de gözüküyor ben kışlık almayı düşünüyorum hem doğu tarafındayım hem yeni doğdunda küçük hasta olmasın diye kışlık alcam Ekim kasim derken kış sezonu ☺️
Smyye1B Buseipek35 Bende Eylül ortası doğum yapicam mevsimlik ve kışlık olarak almayı düşünüyorum zaten yenidoğan olacak kısa giydirilmez muhtemelen 🌸☺️
tuba-berfin Buseipek35 yasadıgınız bölgeye göre degisir ben mesela urfada yaşıyorum yazlık almazsam isilik olur hep benim de eylülde dogumum
Feyzoss Buseipek35 25 eylülde doğum yapmıştım zıbın üstüne tulumla geçti ilk zamanlar sonrasında üzerne yelek vs giydirmeye başlamıştım. Zaten ilk zamanlar genel olarak uyuduğu için de battaniye oluyordu hep